Mikra-Consults referenceliste.

Listen er ikke opsat kronologisk



Tilføjelser til referencelisten





LH-CARE ApS





2006 - 2010

Mikra-Consult begyndte at arbejde for LH-CARE i 2006, og har siden starten medvirket til opbygningen af den digitale infrastruktur, der lagde hovedvægten på mobilitet af medarbejderstaben, samt rådgivet firmaet med valg af software, hardware, serverplatforme, mailsystemer, telefonsystemer, kontakt til eksterne leverandører med mere.

Efter opbygningen, har de primære opgaver bestået i at supportere og uddanne firmaets faste medarbejderstab, vedligeholde og opdatere interne systemer. Sikre og optimere funktionaliteten og driftssikkerheden af stationære og bærbare enheder, samt fortløbende sikre optimering af firmaets softwareudvalg.

Mikra-Consult har desuden været projektleder på alle IT-relaterede projekter. Herunder indførelsen af Google Apps som alternativ til en traditionel Microsoft løsning.


MILANA A/S   





2006 - 2009

Mikra-Consult begyndte at arbejde for Milana i 2006, og har medvirket til den løbende vedligeholdelse og udvikling af virksomhedens serverpark (Windows server 2003 og Fedora Core 9 og Redhat Enterprise server), softwaredistribution med Micrsoft GPO (AD), backup, virusovervågning (Kaspersky), styring og udrulning af opdateringer til klienter via Windows Server Update Service (WSUS), hardwareinstallation og opsætning, overflytning til virtuelt miljø med VM-Ware.

Arbejdet har været skemalagt, med 1-2 arbejdsdage om ugen. Det er nu aftalt, at Milana grundet for stor efterspørgsel, har ansat en ny medarbejder til disse opgaver, og at Mikra-Consult assisterer Milana A/S med at sætte denne nye medarbejder ind i arbejdsopgaverne. Det forventes at det faste skemalagte samarbejde ophører omkring 01.12.09, hvorefter Mikra-Consult vil kunne tilkaldes konsulent ved særlige opgaver, der ligger udenfor de nuværende medarbejderes kernekompetencer, eller ressourcer (tid).



Poratek I/S     





1994 - NU

Mikra-Consult har fungeret som konsulent for Poratek I/S siden 1994, og har i den periode hjulpet med installation af arbejdsstationer, opsætning af webservere, filservere og hjemmesider (trænger til en opdatering, men dette er nedprioriteret), opsætning af Google Apps til kalender og dokumenthåndtering, opsætning og styring af backup og antivirus samt brugersupport